حقوق - سیاوش ریحان صفت

همه چیز درباره حقوق ,دانلود کتاب , دانلود نمونه سوال , دانلود کتاب برای موبایل ,سوال و جواب حقوقی , مشاوره حقوقی

حقوق - سیاوش ریحان صفت

همه چیز درباره حقوق ,دانلود کتاب , دانلود نمونه سوال , دانلود کتاب برای موبایل ,سوال و جواب حقوقی , مشاوره حقوقی

دانلود منابع و سرفصل های رشته حقوق دانشگاه پیام نور

سلام 

طبق معمول هر سال و هر ترم بازم منابع دروس پیام نور تغییر کرد. 

منابع رشته حقوق رو براتون گذاشتم که از روی لینک زیر میتونید بردارید. 

http://s1.picofile.com/hoghoogh/Documents/manabe%20hoghogh.pdf.html

 

 سیاوش

نظرات 1 + ارسال نظر
وبلاگ حقوقی سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 http://hoqooqi.blogsky.com

مرسی سیاوش جان //

اولا لینکت فکر کنم مشکل پیدا کرد .. پیکو فایل رو میگما ...

دوما خیلی دوست دارم وبلاگ هم رو لینک کنیم .. اگه موافقی من رو به اسم وبلاگ حقوق لینک کن و بهم بگو ادت کنم ...

راستی تو درسات هم موفق باشی ...

واسه ما هم دعا کن

سلام ممنون دوست عزیز
اگه به جعبه لینک من نگاه کنی یکی از لینکها به اسم حقوق هست.
اگه اسم دیگه ای میخواید بگید تا لینک کنم.
وبلاگ شما رو هم دیدم. ایشالله که موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد