حقوق - سیاوش ریحان صفت

همه چیز درباره حقوق ,دانلود کتاب , دانلود نمونه سوال , دانلود کتاب برای موبایل ,سوال و جواب حقوقی , مشاوره حقوقی

حقوق - سیاوش ریحان صفت

همه چیز درباره حقوق ,دانلود کتاب , دانلود نمونه سوال , دانلود کتاب برای موبایل ,سوال و جواب حقوقی , مشاوره حقوقی

قوی ترین مرد ایران به قتل رسید

گروه حوادث کارآگاهان پلیس جنایی در تعقیب سرنشینان خودروی پرایدی هستند که پس از درگیری خیابانی، قوی‌ترین مرد ایران را با ضربه‌های کارد از پا درآورده و گریختند. 

 

ساعت 23 و 55 دقیقه شنبه- 25 تیر- مأموران پلیس آگاهی استان‌های تهران و البرز از انتقال پیکر نیمه‌جان روح‌الله داداشی- قوی‌ترین مرد ایران- به بیمارستان شهید مدنی کرج باخبر شدند. مأموران پلیس پس از حضور در بیمارستان، دریافتند مرد 30 ساله بر اثر اصابت سه ضربه کارد به سینه و گردنش، جان باخته است.با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان پلیس جنایی با دستور بازپرس ویژه قتل مأموریت یافتند درباره این جنایت تحقیق کنند. دوست مقتول که او را به بیمارستان رسانده بود، به مأموران گفت: حدود ساعت 30/11 شب در خیابان 45 متری گلشهرمن و داداشی با خودروی سواری به خانه می رفتیم که ناگهان سه مرد غریبه ـ‌ سرنشینان پراید مشکی ـ برای ما مزاحمت ایجاد کردند. سر همین موضوع دوستم روح‌الله با آنها درگیری لفظی پیدا کرد و دقایقی بعد هم بدون هیچ مشکلی به مسیرمان ادامه دادیم اما راننده پراید با خودرویش سد راهمان شد و یکی از سرنشینان خودرو که پسر جوانی بود، با کارد به سوی روح‌الله حمله کرد و در اقدامی غافلگیرانه سه ضربه به گردن و سینه‌اش زد. آنها وقتی لباس‌های خونین روح‌الله را دیدند، وحشت‌زده سوار بر خودرو فرار کردند.  

 

 

وی در ادامه گفت: همان موقع از مردم کمک خواستم اما هیچ کس جلو نیامد. با این حال خودم او را به بیمارستان رساندم اما به خاطر شدت جراحات و خونریزی شدید، جان سپرد. براساس این گزارش، پس از تحقیقات مقدماتی با دستور بازپرس کشیک قتل، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.   

 

عامل قتل روح‌الله داداشی هنوز شناسایی نشده است
دادستان عمومی و انقلاب کرج هم گفت: عامل قتل روح‌الله داداشی هنوز شناسایی نشده است. وی با بیان این که انگیزه قتل تاکنون نامعلوم است،‌گفت: شایعه حضور همسر روح‌الله داداشی در صحنه قتل نیز صحت ندارد. فرماندار کرج نیز با اشاره به تشکیل تیم ویژه‌ای برای شناساسی و دستگیری عاملان جنایت، از چهره‌نگاری رایانه‌ای عاملان جنایت با کمک خبرنگاری خبر داد که زمان حادثه شاهد جنایت بود. روح‌الله داداشی متولد سال 1360 بود که در دوران فعالیت ورزشی‌اش 7 دوره قهرمانی کرج، 2 دوره قهرمانی تهران، 2 دوره قهرمانی ایران در رشته پرورش اندام و در مسابقات قوی‌ترین مردان یک دوره مقام چهارم ایران، 2 دوره مقام سوم ایران، یک دوره قهرمانی کشور، 2 دوره قهرمانی قوی‌ترین مردان آهنین، یک دوره مقام سوم جهان و یک دوره مقام قهرمانی جهان را در کارنامه داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد