حقوق - سیاوش ریحان صفت

همه چیز درباره حقوق ,دانلود کتاب , دانلود نمونه سوال , دانلود کتاب برای موبایل ,سوال و جواب حقوقی , مشاوره حقوقی

حقوق - سیاوش ریحان صفت

همه چیز درباره حقوق ,دانلود کتاب , دانلود نمونه سوال , دانلود کتاب برای موبایل ,سوال و جواب حقوقی , مشاوره حقوقی

سوال (فروش خط تلفن همراه به چند نفر)

سلام  

دوست خوبمون آقای محمد.ف.ت از تنکابن یعد از کلی سلام و احوال پرسی و تعریف و تمجید سوال کردند که بعد از توضیح من نوشته شده. 

 

با تشکر از این دوست خوبمون که کلی از ما تعریف کردند و یک انتقاد کرده بودند که بعضی از لینکها باز نمیشن؛ قابل توجه ایشون و همه بازدیدکنندگان قبلا هم گفته بودم که اگه لینکی باز نمیشه برای دانلود؛ در قسمت نظرات ایمیل و لینکی رو که میخواید بنویسید تا براتون ارسال بشه. 

 

سوال

از شخصی یک خط سیم کارت خریدم و فاکتور هم گرفتم ولی برای انتقال سند اقدامی نکرد. پس از گذشت مدتی متوجه شدم خط را به دیگری فروخته است. چه کار باید کنم؟ 

 

 

پاسخ

 از آنجا که سیم کارت پس از فروش به شما نتعلق به شما می باشد؛ شما می توانید تحت عنوان انتقال مال غیر از او در دادسرا طرح شکایت کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
سید دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:32 http://labgazeh.ir

سلام آقای ریحان صفت
خوشحالیم که هم وبلاگ دارین هم وبلاگ مفیدی دارین
شاد باشید

سلام خدمت استاد واحدی عزیز
ممنون و متشکر از ابراز محبتتون
امیدوارم لایق شاگردی شما باشم

آرش شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:13

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی ،سوالی حقوقی داشتم.

آرش شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:14

، بنده در حالی که قصد داشتم از عرض خیابان عبور کنم با خودرو برخورد کردم و از ناحیه سر صدمه دیدم ، ماشین متواری شد ، در دو قدمی من شخصی شاهد ماجرا بود ایشان با ماشینی به دنبال خودرو متواری رفتند و لحظاتی بعد آن ها به محل آمدند،فرد متواری منکر تصادف شده است ، بنده فقط از سفید بودن ماشین اطمینان دارم شاهد در کلانتری و راهنمایی رانندگی شهادت داد،اما در دادگاه حاظر نشد ،حال تکلیف پرونده من چه خواهد شد؟

سلام خدمت شما
مشکل شما در اثبات دعوی تان است
اگر شهادتی که شاهد شما در کلانتری داده است توسط افسر نگهبان وقت صورت جلسه شده باشد و نشانی شاهد قید شده باشد(که قطعا همینطور است) شما می توانید با فرستادن اظهارنامه شاهد خود را ملزم به حضور در دادگاه نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد